7 idei de rețete de post pentru cină

7 idei de rețete de post pentru cină

Dacă ai citit articolul nostru cu rețete de post pentru prânz, probabil că ai deja și de acolo câteva idei de rețete care pot fi mâncate și la cină. Însă nu strică niciodată mai multe! Am compilat în acest articol o listă de 7 rețete ușoare ce nu conțin alimente de origine animală, ceea ce le face perfecte pentru perioada de post.

  1. Kebab vegetal din tofu cu sos de ceapă

Deliciu național din Turcia și iubit pe întreg mapamondul, kebabul este un preparat ce conține carne, dar care poate fi adaptat pentru a satisface nevoile celor care țin post sau urmează o dietă vegană și vor să prepare un fel principal mai ușor, însă la fel de gustos. Noi îți propunem o rețetă inedită de kebab din tofu cu un sos de ceapă și unt de arahide, pentru un gust puțin dulce-acrișor.

  1. Friptură de conopidă

De obicei asociem cuvântul „friptură” cu carne, de toate felurile, în niciun caz cu conopidă. Însă orice este posibil atunci când ești motivat să mănânci cât mai sănătos. Din fericire, noi o avem pe Daniela Dan, chef Sano Vita, care reușește să creeze cele mai inedite rețete pe care le putem împărtăși, ulterior, cu voi. Iar rețeta de friptură de conopidă chiar este interesantă!

  1. Tofu cu sos dulce-acrișor

Tofu este una dintre vedetele consacrate ale postului. Dacă îți dorești un fel principal sau chiar o gustare plină de aromă, îți recomandăm această rețetă de tofu cu sos dulce-acrișor. Vei obține un preparat cu un gust deosebit și echilibrat, grație dulceții ananasului, pastei de caise și mierii, ce complimentează perfect gustul acrișor al oțetului de orez sau gustul ușor picant al usturoiului, ghimbirului și al ardeiului iute.

  1. Chifteluțe din morcov și tofu

Crocante la exterior și fragede, pufoase la interior – indiferent de rețetă și de ingrediente,  imposibil să nu-ți placă chifteluțele! Fie că vrei să le mănânci cu piure sau să le folosești ca aperitiv, ori le „furi” din frigider la o poftă, chiftelele se potrivesc în orice situație. Iar cele cu morcov și tofu sunt – modest spus – gustoase și foarte sănătoase. Abia așteptăm să le încerci.

  1. Paste cu dovlecei

Această rețetă de paste cu dovlecei profită de legumele de primavară și de vară pentru a crea un fel principal savuros, plin de fibre, vitamine și minerale, care poate constitui un prânz, o cină sau un pachețel pentru muncă perfecte! Amestecul de paste scurte integrale, roșii cherry, dovlecei tăiați rondele și sosul pesto proaspăt preparat este unul extrem de reușit, revigorant și aromat. Pastele cu dovlecei se pregătesc repede, ușor și vor ajunge pentru întreaga familie.

  1. Salată grecească din năut

Salatele și cina sunt cei mai buni prieteni și toată lumea o știe. Îți propunem o alternativă cel puțin la fel de gustoasă a clasicii salate grecești, care o să îți aducă aminte de plimbările lungi pe plajele Mării Egee. Să nu uităm că este și ușor de făcut. Ce mai aștepți? Pornește playlistul pentru gătit și să ne apucăm de treabă!

  1. Mâncărică de năut, cocos și spanac

Năut, cocos și spanac – nu este o combinație pe care o faci de obicei atunci când gătești. Te înțelegem, sună ciudat, însă după ce am gustat rețeta creată de chef Daniela Dan am știut că trebuie să v-o arătăm. Gustoasă, sănătoasă și sățioasă! După ce o încercați, vă propunem să faceți și voi o rețetă cu trei ingrediente principale pe care le găsiți prin casă. Să ne spuneți după cum a ieșit.

Care dintre aceste rețete sună cel mai bine? Nu numai că aproape uiți că sunt de post, nici nu știi pe care să o gătești prima! Cu rețetele potrivite, mâncarea vegetală poate fi mai delicioasă decât ne imaginăm. Mai rămâne doar să o încercăm. Cine știe de unde poate răsări o nouă rețetă preferată?



Viziunea SanoVita este ca, promovand hrana sanatoasa, nu doar vom asista la o imbunatatire a sanatatii romanilor, ci, mai mult de atat, vom fi unul dintre factorii care participa activ la schimbarea in bine. Ne dorim sa contribuim la o lume mai buna, mai constienta de ceea ce mananca, de oportunitatile care exista in camara fiecaruia si sa dam idei pentru o alimentatie sanatoasa si, in acelasi timp, gustoasa.

LASA UN MESAJ

Introdu comentariul tau
Numele tau

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.