Pastă vegetală din mei și tofu

Pate din mei și tofu

De obicei, când auzim „pate” ne gândim la un preparat făcut din carne, însă, din fericire pentru cei care au o dietă vegană sau țin post, poate fi ușor modificat pentru ca toată lumea să se bucure de el. Abătându-ne ușor de la variațiile obișnuite realizate cu roșii sau ardei, vă recomandăm această rețetă de pastă vegetală din mei și tofu, creată de cheful nostru Daniela Dan.

TIMP DE PREPARARE   30 minute 

PORȚII  3

TIP REȚETĂ  Mic dejun/gustare

DIFICULTATE   Scăzută

PRINTEAZĂ REȚETA

Print Friendly, PDF & Email


Ingrediente:

Vrei să pregătești rețeta? Cumpără produsele!

Seminte de mei

semințe de mei Pate

Tofu cu măsline

tofuplus-masline-200g Pate

  Mod de preparare:

  • Începi prin a spăla meiul, pe care apoi îl pui la fiert în cele 3 căni de apă. Îl fierbi timp de 10 minute sau până când meiul a absorbit toată apa.
  • După ce s-a răcit, blendează bine toate ingredientele până când amestecul devine o pastă foarte fină, tartinabilă.
  • O poți servi apoi pe pâine integrală sau pe rondele împreună cu roșii, castraveți, ridichi etc…

  Știai că?

  • Meiul este bogat în magneziu, astfel el ajută la scăderea tensiunii arteriale și la scăderea riscului de infarct.
  • Cum fosforul se regăsește în cantități destul de mari în mei, acesta joacă un rol important în regenerarea celulară și refacerea țesuturilor.
  • Tofu poate ajuta la întârzierea îmbătrânirii întrucât conține vitamina E și izoflavoni de care acționează împotriva radicalilor liberi. Poți afla mai multe despre tofu din acest articol.


LASA UN MESAJ

Introdu comentariul tau
Numele tau

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.