Batoane de cereale

Batoane de cereale

Când diminețile tale sunt pline, batoanele de cereale sunt o variantă rapidă, convenabilă și yummy de gustare, pe care poți să o iei cu tine oriunde. Cu această rețetă, îți poți crea propriile batoane de cereale cu ingrediente sănătoase, pline de nutrienți și – la fel de important! – gustoase! Poți încerca și varianta noastră de batoane bio, dacă nu ai făcut-o deja și să afli mai multe despre despre batoanele nutritive aici.

TIMP DE PREPARARE   25 minute 

PORȚII  12 – 15 batoane

TIP REȚETĂ   Desert

DIFICULTATE   Scăzută

PRINTEAZĂ REȚETA

Print Friendly, PDF & Email


Ingrediente:

Vrei să pregătești rețeta? Cumpără produsele!

Fulgi de ovăz

Fulgi de ovăz cereale

Caise deshidratate

caise-deshidratate-250g

  Mod de preparare:

  • Se tapetează tava de cuptor cu foaie de copt. În ea se pun fulgii de ovăz, semințele de dovleac și migdalele și se introduce tava în cuptor la 180°C pentru 10 minute.
  • Se pun în blender caisele confiate, apa și siropul de arțar sau mierea. Se mărunțesc foarte bine, până se obține o pastă foarte fină.
  • Toate ingredientele rețetei se pun într-un vas mai adânc și se amestecă bine cu mâna.
  • Se tapetează forma dorită cu foaie de copt, se adaugă compoziția obținută, se presează foarte bine cu dosul unei linguri și se introduce în cuptor la 180°C pentru 20 minute.
  • După ce se scoate tava de la cuptor, se lasă la răcit compoziția. Batoanele se servesc reci.

  Știai că?

  • Caisele uscate sunt bogate în minerale, motiv pentru care ajută la combaterea anemiei provocate de lipsa fierului din organism.
  • Datorită conținutului bogat în betacaroten al caiselor, acestea pot fi consumate de persoanele cu pielea afectată de eczeme, acnee și alte infecții ale pielii. De asemenea, în cazul unei vederi slabe, vitamina A din aceste fructe uscate vine în ajutor.
  • Semințele de dovleac au mulți nutrienți, dar și calorii, cu un conținut deosebit de ridicat de grăsimi (în special acid linoleic și acid oleic), proteine, fibre dietetice și numeroși micronutrienți.
  • Merișoarele au efecte antiinflamatoare asupra sistemului cardiovascular, dar și asupra tractului digestiv. Fitonutrienții din merișoare sunt cei care reduc inflamația.


LASA UN MESAJ

Introdu comentariul tau
Numele tau

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.