Tortilla cu legume, de post

Tortilla cu legume, de postDaca esti in cautarea unui aperitiv special, incearca reteta de tortilla cu legume, de post. Aspectul deosebit nu este intrecut decat de gustul delicat, dar foarte fresh. Transforma fiecare zi intr-una de sarbatoare cu acest aperitiv  usor, sanatos si plin de beneficii pentru sanatate si nu uita: orice preparat din categoria junk food are o alternativa sanatoasa. Poti sa creezi celor dragi tie obisnuinta alimentatiei naturale si echilibrate si asta chiar de azi. De beneficiile acestei obisnuinte se vor bucura o viata intreaga.

TIMP PREPARARE 60 minute

PORTII 4

TIP RETETA Aperitiv

DIFICULTATE Medie

PRINTEAZA RETETA

Print Friendly, PDF & Email


Ingrediente Tortilla cu legume, de post

Tortilla:

Umplutura:

Vrei sa pregatesti reteta? Cumpara produsele!

Crema de cocos

crema-vegetala-din-nuca-de-cocos-400-ml

Germeni de grau

germeni-de-grau-250g

Ulei de floarea soarelui presat la rece

ulei-presat-la-rece-din-sem-floarea-soarelui-1l

Fulgi de drojdie inactiva

fulgi-de-drojdie-uscata-100g

Faina de grau integrala

faina-integrala-de-grau-1-kg

Mod de preparare Tortilla cu legume, de post

  • Se amesteca bine apa fulgii de drojdie, uleiul, praful de sare, piperul.
  • Adaugi faina in ploaie, amestecand rapid, pana cand rezulta o compozitie cu consistenta unei smantani vegetale. Din aceasta compozitie vei coace foile pentru tortilla, exact la fel ca si in cazul celor din reteta de clatite din faina integrala si banane.
  • Incingi o tigaie cu fundul antiaderent si torni in ea un polonic din compozitia rezultata.
  • Te vei asigura ca intreg fundul tigaii este acoperit de compozitia lichida, inclinand la inceput tigaia.
  • Clatita care va rezulta poate fi o idee mai graoasa decat cea clasica, deci nu te ingrijora daca ai turnat prea multa compozitie. Important este numai ca foaia sa nu se rupa atunci cand se va rula.
  • Se coc clatitele pe rand, pe ambele parti.
  • Pregatesti umplutura pentru reteta de tortilla cu legume, de post: taie legumele in fasii si avocado in bucatele mici, desfaci conservele de pate vegetal si de smantana vegetala. Daca ai cumparat porumbul in conserva, clateste-l sub jet de apa si scurge-l bine.
  • Pe fiecare clatita se aseaza cate o lingura de pateu, putina smantana vegetala, vlastari de grau, porumb fiert, legume taiate fasii, bucatele mici de avocado, dupa care clatita se ruleaza.

Observatii

  • Rulourile de tortilla cu legume sunt excelente pentru picnic sau ca aperitive. Pentru a le spori efectul fresh, ideal ar fi sa poata fi tinute macar jumatate de ora la frigider inainte de consum. In cazul in care le iei cu tine la picnic, incearca sa le pui intr-o geanta termica pe care o tii la rece pana la momentul plecarii.

Stiai ca?

  • Germenii de grau sunt seminte germinate cu ajutorul apei? Ele contin o multitudine de substante nutritive (vitamine, minerale), cat si clorofila – substanta cu rol important in detoxifiere, dar si cu efect antioxidant.
  • Fructele de avocado sunt o sursa de acizi grasi esentiali? Ele ajuta la reducerea colesterolului, regleaza atat tensiunea arteriala, cat si glicemia si protejeaza sanatatea inimii. Desi fructele in sine nu au un gust puternic, ele mai curand potenteaza aromele celorlalte ingrediente cu care se combina, iar efectul introducerii lor in salate sau alte preparate este unul fresh, racoritor.
Sumar
recipe image
Denumire Reteta
Tortilla cu legume, de post
Autor
Publicat la
Timp preparare
Rating
51star1star1star1star1star Based on 16 Review(s)


LASA UN MESAJ

Introdu comentariul tau
Numele tau

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.