Smoothie cu banană și unt de arahide

Smoothie cu banană și unt de arahide

Un smoothie poate fi perfect pentru zilele în care vrei un mic dejun rapid și delicios sau pentru momentele în care ai nevoie de mai multă energie. Bananele, untul de arahide, pudra de roșcove și laptele de soia te ajută să scapi de pofta „de ceva dulce” și sunt, în același timp, ingrediente benefice pentru sănătatea ta. Poți adăuga și gheață, dacă simți nevoia să te răcorești!

 

TIMP DE PREPARARE   5 minute

PORȚII  2

TIP REȚETĂ   Smoothie

DIFICULTATE   Scăzută

PRINTEAZĂ REȚETA

Print Friendly, PDF & Email


Ingrediente:

 

Vrei să pregătești rețeta? Cumpără produsele!

Pudra de Roșcove

PUDRA DE ROSCOVE 150G smoothie

Lapte de soia

LAPTE DE SOIA BIO 1L

  Mod de preparare:

  • Adaugă într-un blender bananele decojite, untul de arahide, gheața, pudra de roșcove și laptele de soia.
  • Se mixează la viteză mare până când va avea o consistență groasă, ca un milkshake.
  • Se servește imediat.

  Știai că?

  • De sute de ani, culturile mediteraneene și orientale au servit băuturi din fructe sub formă de piure, similare smoothie-urilor de astăzi.
  • Istoria smoothie-ului este strâns legată de invenția blenderului și de noile tehnologii de refrigerare de la începutul secolului al XX-lea. Ceea ce a contribuit însă cu adevărat la popularizarea smoothie-ului a fost amploarea mișcării pro-viață sănătoasă din anii ’60 din Occident, mișcare caracterizată de vegetarianism.
  • Diferența dintre smoothie și milkshake este că milkshake-ul este o băutură pe bază de lactate, care se face în general prin combinația de înghețată și fructe. Pe de altă parte, smoothie-urile sunt în principal băuturi cu fructe amestecate, care au la bază ingrediente precum iaurt, lapte sau suc de fructe. Spre deosebire de milkshake, un smoothie poate fi, atunci când timpul îți lipsește, un înlocuitor pentru o masă mai frugală, fiind bogat în minerale și vitamine.
  • Cu toate că este delicios, smoothie este un preparat cu un indice glicemic crescut, așa că se recomandă a se consuma alături de cereale integrale, pentru a dispune de energie o perioadă mai îndelungată.


LASA UN MESAJ

Introdu comentariul tau
Numele tau

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.