Leguminoase

7 produse.

Esti vegetarian, vegan, tii post sau pur si simplu vrei sa nu mai mananci o perioada de timp produse de origine animala? Atunci ar trebui sa stii ca ai mare nevoie de produse leguminoase in alimentatia ta, in asa fel incat organismul tau sa nu sufere carente nutritionale care sa iti pericliteze starea buna de sanatate.

In magazinul online Sano V...

Esti vegetarian, vegan, tii post sau pur si simplu vrei sa nu mai mananci o perioada de timp produse de origine animala? Atunci ar trebui sa stii ca ai mare nevoie de produse leguminoase in alimentatia ta, in asa fel incat organismul tau sa nu sufere carente nutritionale care sa iti pericliteze starea buna de sanatate.

In magazinul online Sano Vita gasesti cateva dintre cele mai importante produse leguminoase, iar ele provin din culturi nemodificate genetic, pentru ca noua ne pasa de sanatatea ta:

  • linte rosie si verde
  • naut boabe
  • mazare decorticata

Nautul este unul dintre cele mai apreciate alimente de catre vegetarieni. Acest lucru se intampla datorita faptului ca are o valoare nutritiva deosebita, este plin de proteine vegetale, saruri minerale, hidrati de carbon si grasimi. Proteinele vegetale sunt mai sanatoase decat cele de origine animala, intrucat ofera energie organismului, insa nu si colesterol crescut sau grasimi.

Pe langa beneficiile nutritionale, nautul are si un gust extrem de placut, iar in momentul in care il gatesti capata o textura cremoasa care place atat adultilor, cat si copiilor mici (in alimentatia carora il poti introduce dupa varsta de 10-12 luni). Pentru a obtine pe deplin beneficiile pentru care nautul este cunoscut, recomandam sa consumi  naut fiert de tine, nu sa il cumperi gata fiert.  Conservele pot sa contina sare si aditivi, prin urmare fie te orientezi catre naut uscat, fie verifici cu atentie eticheta inainte de a achizitiona acest aliment.

In gastronomie nautul este prezent intr-o multitudine de preparate, printre care cel mai cunoscut si apreciat preparat este humusul. Vezi reteta clasica de humus sau variatiuni internationale ale acesteia pe blogul Sano Vita, aici.

Lintea a fost inca din vechime, supranumita carnea saracului, intrucat la ea apelau, pentru a se hrani, cei care nu isi permiteau sa isi cumpere carne. Astazi, ea ar putea fi considerata carnea celor care aleg sa ramana sanatosi, asa ca nu lipseste de pe rafturile virtuale ale magazinului online Sano Vita. O sa te bucuri sa afli ca lintea se digera foarte usor si are un cost mai scazut decat alte alimente cu continut ridicat de proteine, iar in bucataria ta poate fi inclusa in atatea moduri incat, odata ce ai gustat-o, nu iti va mai lipsi din camara.

Pe piata exista mai multe sortimente de linte, dar cel mai des intalnite sunt lintea rosie si lintea verde. Vrei sa stii care sunt diferentele intre ele? Ai sa te bucuri sa afli ca, din punct de vedere nutritional, pe oricare ai alege-o, te vei bucura de aceleasi beneficii pentru sanatate. Orice tip de linte iti face bine, asa ca orienteaza-te in functie de preparatul pe care vrei sa il pui pe masa.  Lintea rosie are cel mai scurt timp de gatire (aproximativ 15 minute) si se inmoaie cel mai mult, de aceea se potriveste perfect in piureuri, pateuri vegetale si supe creme. Lintea verde se gateste cam in 45 de minute, iar boabele raman si dupa acest timp putin crocante, astfel ca merg de minune in salate, tocanite sau pilafuri.

Mazarea este un aliment nu doar gustos, ci si bogat in fibre, proteine si vitamine. Contine betacaroten si luteina, elemente benefice pentru sanatatea ochilor, se gateste usor si se digera la fel!

Mai multe
Se afiseaza 1-7 din 7 articole
Se afiseaza 1-7 din 7 articole

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru pentru a afla ultimele noutati